Stirea zilei!

Cu toti stim ca site-ul Universitatii Ecologice Bucuresti este incomplet si prost gestionat. Cei care intra mai des pe www.ueb.ro isi pot da seama foarte usor ca nu a mai fost facut un update de cateva luni bune. In urma discutiilor pe care le-am avut cu colegii din anii I si II am decis ca avem nevoie de un forum online. Singura optiune apropiata noua ar fi fost www.ueb.ro , insa situ` facultatii nu dispune de un forum la sectiunea studenti , sectiune care (scuzati-mi expresia) este „varza” .

Sunt foarte multi studenti care au ceva de spus , de propus , de criticat si nu au unde sa faca acest lucru.

Pentru studentii de la Ecologie www.uebcampus.wordpress.com este o solutie alternativa , dar ne-ar fi placut ca administratorul site-ului UEB sa-si dea mai mult interesul.

Astazi i-am trimis un e-mail domnului profesor Giuliano Tevi , in care am intrebat daca se poate face ceva. Am primit un raspuns promitator. Tot ce mai putem face acum e sa asteptam. Have fun!

P.S. Profit de ocazie si fac un anunt. As vrea sa-i urez bun venit in randurile studentilor Facultatii de Ecologie , domnului „Sopîrlă” , componentul trupei Animal ICS  😛 , care incepand de anul acesta ne va fi coleg. Have fun , dude ! Sper sa rezisti… 😛

Lasă un răspuns

