Vacanta s-a terminat …

…si uite asa am inceput un nou semestru care , am spranta , ca va fii plin de surprize din punct de vedere al orarului, al frecventei la cursuri si laboratoare, al examenelor din sesiune, etc. Pentru mine semestrul intai a fost un semestru destul de interesant si desi am fost absent de la majoritatea cursurilor si laboratoarelor (dar am recuperat), am aflat care mai e trendul in domeniu „tractoare si utilaje agricole”, la Indagra, am aflat de ce produsele ecologice sunt mai scumpe decat cele conventionale si de ce merg mai mult la export, am aflat cum se cauta apa de impuritati, bacterii si alte microorganisme mai mult sau mai putin santoase, mi-am umplut adidashii de praf pe campurile de langa Fundulea in incercarea de a afla cum se face agricultura ecologica si, cel mai important, am mai adaugat cativa giga de poze la albumele mele si am facut acest blog prin care imi mai informez colegii despre una despre alta. Mai greu a fost in sesiune, dar banuiesc ca o restanta …nu suna chiar atat de grav.🙂

Sper ca semestrul care vine sa fie cel putin la fel de intresant ca primul iar domnii care se ocupa de tronsonul de pasaj din Grozavesti sa termine mai repede treaba pentru ca ne blokeaza accesul catre La Bodega (ecologii stiu de ce), locul de siesta zilnica, cu ness de 2 lei ( la propriu🙂 )in diminetzi de iarna sau bere rece sub umbrela, vara pe canicula.

Acestea fiind spuse va urez un semestru fericit cu note mari in sesiune si o practica de mediu in (sa zicem) Vama Veche!

Ah, da. Am si o veste buna. Profa de engleza a promis sa puna parul pe ashtia care nu dau pe la cursuri … si ne-a pregatit si una bucata surpriza in cazul in care nu prezentam temele la inceput de semestru, asa ca spor la treaba.

Succes!

Lasă un răspuns

