Panica

by Robert Lungu

Am intrat in panica
Vineri seara si n-am iesit, am tradus pt bioindicatori
Sambata dimineata am intrat in panica si m-am apucat sa scriu aici.
Voi cum stati cu licenta?
Semestrul trecut am avut 5 materii cu pretentii moderate, numai eu ma asteptam ca semestrul asta sa fie si mai lejer in vederea pregatirii licentei?
Acum materiile sunt mai interesante, mai aplicate, probabil ca ne vor fi cel mai de folos, dar eu n-am scris un cuvant la licenta si dupa cum curg referatele si proiectele, vor urma colocviile si examenele, nici nu vad cand voi apuca sa scriu.
Asa ca am intrat in panica, nimic nu m-a pus in garda pt situatia asta. Poate ma incordam si scriam mare parte din licenta in primul semestru, dar nu, eu am cautat materiale, si dai si cauta, ba online, ba bcu, si pe urma dai si citeste, sa fac o lucrare ca lumea, interesanta, iar acum ma gandesc ca probabil toti cei care-si vor cumpara licenta stau mult mai bine decat mine.
Am un grup urias de priteni si toti au terminat o facultatea, majoritatea la timpul ei si nu la batranete ca mine, dar nici unul nu a auzit ca in ultimul semestru din anul terminal, nu numai ca ai mai multe materii decat in semestrul anterior dar si profesorii au pretentii la timpul tau ca si cum ai fi anul 1.
Acum scriu balarii pentru ca nu inteleg care-i interesul si pt ca sunt speriat ca avalansa de teme si referate nu-mi vor lasa timp sa termin cum se cuvine aceasta scoala.
Deci, voi cum stati?

4 răspunsuri

  1. stau la fel ca tine cu aceleasi griji ! tot ce stiu e ca vreau sa termin fac asta nu vreau sa ajung sa lucrez in domeniu doar sa fie facuta sa o am acolo sa ma ajute cu ceva poate in viitor ,dar sa stiu ca am terminat cu scoala eu zic ca 15 ani de scoala sunt multi nu ma plang dar altii fac poate chiar 20 d ani de scoala ,in alte tari nu cred ca e la fel si cred ca l ise ofera niste conditii mai bune , si in plus e nevoia de bani … poate ca ma plang da stiu ca nu sunt singuru ;).poate puteti face o schimbare si sa va ganditi ca multi dintre voi ati plecat de undeva de jos si sa ajutati si pe altii nu sa „ii impingeti sau sa sariti peste ei”

  2. Rob, chill! Ori faci ce e de facut ori intri si ramai in panica. Alege! Iar o prelungire a timpului de pregatire a lucrarii de licenta nu e capat de tara. Hold up!

  3. mda c sa zic? multe materii, multe referate, putin timp… din fericire cred k lucrarea mea de licentza e p juma gata 😀 dar totusi mai e destul si greu aq incepe ptk intru in partea d legislatie … pana sa aj la faq asta am mai trecut prin 2 (fara a le termina)… si k la noi la nimeni… am inghesuit materiile luni si marti si miercuri si joi e lejer.. da’ dupa 2 zile pline park ti s taie d tot… si nu mai vrei dekt sa dormi si sa s duk draq… mai sunt kt? 3luni? si o sa vdm la c ne-a ajutat sau nu faq asta… io vreau sa lucrez in domeniu… da’ oare o sa-mi asigure o viatza decenta? mentionez k vreau si master in domeniu (la bv)… da’ pt 7-8mil salariu… ( c draq sa faci cu ei la ksa ta?)… pt c am faqt 16 ani d scl? sa ingrosam randurile somerilor? mai ales k cik e an d criza :)) nu mai angajeaza km nimeni la stat… si nush in privatizate exista ceva legat de domeniu nostru … si profesorii n ajuta mai mult d o grama…
    btw: aveti note la angl? 😀

  4. Btw, crezi ca te ajuta pierderea de timp pe care ti-o ia postatul si cititul comentariilor de pe aici sa iesi din panica? No way dude.

Lasă un răspuns

