Facultatea de Ştiinţele Naturii şi Ecologie – Promoţia 2009

gata. am absolvit. gata cu facultatea. mai avem licenţa dar trece şi asta. urmează un master. dar până atunci e vacanţa şi trebuie să profităm de ea cât putem. hai ca a fost bine. am si niste poze. enjoy!

IMG_5139

p.s. cine mai are fotografii de la festivitate…îl rog să mi le trimită pe adresa de mail mariusmai@gmail.com sau pe id-ul de messenger stigmatized_stardust. încerc să le pun cap la cap într-o colecţie mai mare. momentan am vreo 2 giga de poze. cred că se mai pot strănge încă pe-atât. mersi. 🙂

6 răspunsuri

  1. de asemenea felicitari Unirii Urziceni pentru ca ne-a scapat de Dinamo

  2. hey..doresc si eu mai multe informatii despre facultateata:D am terminat liceul, si acum nu stiu sigur ce sa fac..ma intereseaza ecologie, din dioorintade a schimba ceva, pe de alta parte…fizca-chimie-biologie..n’am mai facut dintr’a 10 parca…arfi greu sa tin pasul,,,sau sa recuperez?

  3. e o facultate destul de buna. in primul an de facultate vei recupera materia pierduta. vei face tot ce inseamna stiinte de baza… chimie, biologie, fizica si inca ceva in plus. 😉

  4. se pot face cursuri si la frecventa redusa?va multumesc!

  5. nu stiu cat de des intri pe aici..dar as fi vrut sa vorbim despre univ. ecologica..Ma intereseaza care sunt conditiile de cazare ale universitatii..bafta in viata si merci anticipat daca ma vei citi!

  6. despre ce conditii de cazare vorbim aici ? 🙂

Lasă un răspuns

