Vama Veche… acum o lună

ştiu. cam târziu m-am trezit. abia acum am reuşit să intru în posesia fotografiilor făcute de mine în Vama Veche acum o lună. sper sa vă placă.

3 Răspunsuri

  1. foarte faine pozele. poti sa-mi spui te rog cu ce aparat le-ai facut? ms:)

  2. salut. nikon d40.🙂

  3. vama veche este cea mai tare .inainte cand mergeam la mare de abia ma lasam in costum de baie dar anul trecut am mers la vama si acolo m-am lipsit de toate inhibitiile si am ajuns sa fac nudalaturi de sotul meu caruia nu-i venea sa creada ca am avut tupeu asa de mare .parca si oamenii sunt diferiti in acest locunde fiecare isi vede de ale lui fara sa-l intereseze ce face cel de langa el.daca mergi odata o parte din tine va ramane acolo pe veci.

Lasă un răspuns

