A’nceput de ieri să cadă, câte’un MIG…

Ieri, deasupra Bucureştiului au trecut în jur de 9-10 avioane de tip MIG şi vreo 6 elicoptere Puma Socat. Azi, am vazut nu mai puţin de 3 elicoptere Socat şi 3 avioane Hercules. Până acum… Probabil dacă era pe Intercontinental sau o cladire mai inaltâ, le puteam zgâria vopseaua cu un cui. Cumva începe vre-un război şi nu ştiu eu. Poate mă lămureşte cineva.

later edit:

(16 iulie 2009)

astazi, pe la 10 am …. 12 avioane de tip MIG, 6 elicoptere Socat, 3 avioane Hercules, 2 elicoptere ale MAI si unul, probabil …de la vreo televiziune. Ciudat.

(17 iulie 2009)

ora 01.15 am… dupa lungi investigaţii, am găsit răspunsul la http://www.realitatea.net/pilotii-de-la-baza-90-au-facut-astazi-repetitii-pentru-ziua-fortelor-aeriene_564157.html . e trist oarecum. mă aşteptam la ceva mai interesant dar se pare că aştia ard gazul de pomană. noapte bună.

4 răspunsuri

  1. Da, a inceput dar refuza mogulii de presa sa-l mediatizeze fara bani neinregistrati.
    In alta ordine de idei, am nevoie rapid de un job, consilier protectia mediului, asistent universitar, educatoare, femeie de servici, orice. Accept chiar si consilier la Cotroceni, cu toate ca nimeni nu a stat mai mult de un an de zile, asa ca ma gandesc ca semnezi contract pe perioada determinata si eu am nevoie nedeterminata, sa iau prima casa.
    Astept provincia

  2. @Robert Lungu
    M-as oferi, dar mi-e teama ca distrug mediul inconjurator cu totul, temeinic…:)

  3. Nu stiu daca ma cunosti, dar daca as fi cel mai tampit ecolog din lume, ai impresia ca integrarea mea in orice fel de structura de protectia mediului din tara ar avea un efect negativ? Crezi ca balanta s-ar inclina catre incompetenta din cauza mea? Nu am mare incredere in mine, stiu ca mai am enorm de mult de invatat, dar chiar nu cred in varianta ta.

  4. bai , mânca-v-aş…. eu vorbesc serios aici … 🙂 ma disperă aştia cu flota lor cu tot.

Lasă un răspuns

